روز محبت مبارک.....
دیوار
دنیایی که در آن شعر نیست،حتما چیزی کم دارد..
درباره وبلاگ


دیوار چیست؟ آیابه جزدو پنجره روبه روی هم اما بی منظره؟



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 86
بازدید هفته : 341
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 143359
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

ابزار رایگان وبلاگ

نويسندگان
عاطفه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 25 بهمن 1392برچسب:پنج وارونه,شعر,علی بداغی, :: 15:41 :: نويسنده : عاطفه

"پنج وارونه چه معنی دارد؟"خواهر کوچکم از من پرسید.من به او خندیدم

کمی آزرده و حیرت زده گفت:"روی دیوار و درختان دیدم."

باز هم خندیدم..

گفت دیروز خودم دیدم مهران،پسر همسایه پنج وارونه به مینو میداد"

آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید.

بغلش کردم و بوسیدم و باخود گفتم:

"بعدها وقت باریدن بی وقفه درد سقف کوتاه دلت را خم کرد، بی گمان میفهمی پنج وارونه چه معنی دارد"

"علی بداغی"



ابزار رایگان وبلاگ

نظرات شما عزیزان:

بداغی
ساعت12:08---19 خرداد 1393


با مهر و به پاس مهربانی

و آرزوی بودنی همواره بر مدار باران و ... انسانی

http://dindamal.blogfa.com

https://www.facebook.com/Panje.Varoone.Ali.Bodaghi?ref=h l

دست و دلتان از گزند روزگاران، دور!

پرده‌های احساس و اندیشه‌تان پرشور!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: